woensdag 20 maart 2013

Aegir van Heerema

website Fotograaf: www.interieurfotograaf.pro
Phone: 0031(0)655574636
Copyright
 Interieurfotograaf Michael van Oosten

Het is verboden deze foto's commercieel te gebruiken.
Click on the picture to enlarge
In December 2010, Heerema Marine Contractors announced that the Deep Water Construction Vessel being built in South Korea is to be named Aegir.[2]Ulstein Sea of Solutions developed the vessel design as a customised version of the ULSTEIN SOC 5000 design. Huisman are providing the main crane crane, tower and reels. Auxiliary knuckle boom cranes are provided by Bergen Group Dreggen. The vessel is expected complete trials by mid-2013.

In December 2010, Heerema Marine Contractors announced that the Deep Water Construction Vessel being built in South Korea is to be named Aegir.[2]Ulstein Sea of Solutions developed the vessel design as a customised version of the ULSTEIN SOC 5000 design. Huisman are providing the main crane crane, tower and reels. Auxiliary knuckle boom cranes are provided by Bergen Group Dreggen. The vessel is expected complete trials by mid-2013.
                                     
The new deepwater construction vessel (DCV) Aegir will be capable of executing complex infrastructure and pipeline projects in ultra-deep water and will also have sufficient lifting capacity to install fixed platforms in relatively shallow water. The design is a customized Ulstein Sea of Solutions SOC 5000.

Dimensions
Length overall210 m689 ft
Width46.2 m151 ft
Operating draft9 - 11 m29.5 - 36 ft
Transit draft8 m26.3 ft

Accommodation

The living quarters are equipped to accommodate 289 persons in single and double cabins, with a maximum of 305 persons.

Life-saving Equipment

Aegir has life-saving equipment on board for 399 people.

Pipelay Equipment

  • Type: Pipelay tower for J-lay and Reeling.
  • J-lay: Quad joints, 32” OD Top tension 2000 t.
  • R-lay: 2 x 2,000 t reels capacity, 16” OD, 800 t top tension.
  • A&R system: 2,000 t capacity.
  • Deep water lowering: 3,500 m waterdepth, active and passive system heave compensation up to 750 t.

Heavy Lift Crane

  • Type: Revolving mast type crane.
  • Boom length: 125 m.
  • Capacity revolving: 4000 t between 17 m and 40 m radius; 1500 t at 78 m radius.
  • Lifting height: 96 m above main deck.
  • Maximum radius: 79 m.
  • Auxiliary Hoist: 750 t at 23 - 92 m radius.
  • Whip hoist: 110 t at 31 - 123 m radius.

Auxiliary Cranes

Deck cranes:
Two (2) knuckle boom cranes, each 40 t SWL at 20 m radius and 5 t at 40 m radius. Man riding certified.

ROVs and LARS

ROV: Two (2) ROV work class systems, launchable from ROV hangars at starboard and port side.
LARS: Two (2) launch and recovery systems inside the ROV hangars suitable for 3500 m waterdepth.

Power Equipment

Main power: 48 MW total main power plant consisting of six diesel generators rated at 8 MW.
Emergency power: One emergency diesel generator set rated at 1600 kW.
























































































1 opmerking:

  1. Halo semuanya, nama saya Indrias Priastuti seorang wanita dari indonesia, dan saya bekerja dengan negara berkembang biak, dan kami telah mendengar dan juga dari perusahaan pinjaman, saya ingin segera menggunakan media ini untuk seluruh indonesia untuk mencari pinjaman internet Sangat hati-hati - Berhati-hatilah agar tidak jatuh ke tangan scammers dan penipu, ada banyak kreditur kredit palsu di sini di internet dan beberapa dalam upaya asli dan nyata,

    Saya ingin memberikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH membimbing saya ke pemberi pinjaman nyata dan dana pinjaman nyata telah mengubah hidup saya dari rumput menjadi Anugerah, setelah saya tertipu oleh beberapa kreditur kredit di internet, saya kehilangan banyak uang untuk biaya pendaftaran . . , Garansi, pajak, dan setelah pembayaran saya masih belum mendapatkan pinjaman saya.

    Setelah berbulan-bulan di internet dan jumlah uang yang dihabiskan tanpa mendapatkan pinjaman dari perusahaan mereka, maka saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari kreditur kredit asli online yang tidak akan menambah rasa sakit saya jadi saya memutuskan untuk menghubungi teman saya yang baru saja mendapatkannya. Pinjaman online, kami meresmikan kami tentang masalah ini dan dia menceritakan kisah seorang wanita bernama Mrs ELINA JOHNSON yang merupakan CEO ELINA JOHNSON GLOBAL LOAN.

    Maka saya dan suami mengajukan aplikasi untuk jumlah pinjaman (Rp 1.000.000.000) dengan tingkat bunga rendah 2%, tidak menjaga usia saya, karena saya mengatakan apa yang saya ingin membangun bisnis saya dan pinjaman saya telah disetujui dengan mudah. Tidak ada stres dan semua persiapan dilakukan dengan transfer kredit dan dalam waktu kurang dari sehari setelah sertifikat yang saya setorkan ke bank dan impian saya masuk. Jadi saya ingin saran yang memerlukan panggilan cepat sekarang atau email di elinajohnson22@gmail.com

    Tidak hanya sampai di situ, sang ibu memastikan tim ahlinya membantu Anda dalam berinvestasi sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Dia adalah wanita yang sangat baik dan dia tidak tahu saya melakukan ini. Saya berdoa semoga ALLAH memberkati dia untuk hal-hal baik yang telah dia lakukan dalam hidup saya. Anda juga bisa menghubungi saya di indriaspriastuti2@gmail.com nice day info lebih lanjut..

    BeantwoordenVerwijderen